De moment, aquesta secció la tenim en Stand-by.
A consultar.
A consultar.
A consultar.
A consultar.
A consultar.
El Pic de la Coma del Forn és una muntanya de 2.683m situada en el Pirineu axial dins del terme municipal de Lladorre, comarca del Pallars Sobirà.
És un cim que ofereix unes vistes espectaculars sobre la vall de Cardós i les muntanyes del voltant.
Està envoltat de llacs d’origen glacial, com els de Mascarida.
Seguint a la Vall del Cardós, us proposem el Pic de Campirme, una muntanya de 2.633m aprop del Pic de la Coma del Forn on hi haurem pujat el dissabte. És el punt culminant de la Serra de Campirme des d’on tindrem una panoràmica excepcional dels Pirineus Catalans i Aragonesos.
Anem a fer enduro a la Garrotxa!
En la segona sortida de la temporada ens endinsarem a la Vall d’en Bas, un territori de somni per als amants dels corriols i la natura. Ens esperen baixades espectaculars, boscos de postal i algun tram que posarà a prova les nostres cames i habilitats! Prepareu-vos per una bona jornada d’enduro!
Us proposem una sortida Guiada- formativa al pirineu central amb l'ascensió al cim de la Maladeta (3308 metres) .
Aquesta sortida té com objectiu formar i repasar els conceptes bàsics i necessaris per poder-se desenvolupar amb seguretat en terreny nevat en alta muntanya.