SKIMO

Sortida de skimo a Andorra 18-19 de febrer

Sortida de skimo a Andorra, Pic de Coma de Varilles i Pic de la Cabaneta (18-19 de febrer de 2023)

Aquest cap de setmana hem triat dues sortides a Andorra, el dissabte el Pic de Coma de Varilles i el diumenge el Pic de la Cabaneta.
Dissabte 18 de febrer: Pic de Coma de Varilles des de la Vall de Ransol

  • Ens trobarem al restaurant Viena d’Andorra (Av.Salou 82-84 Santa Coloma, Andorra) a les 8:15 per esmorzar. Als inscrits ja enviarem la ubicació exacta per whatsapp.
  • D’aquí anirem cap a la Vall de Ransol
  • Ascens al Pic de Coma de Varilles (2.765 m). Dificultat tècnica mitjana fent un desnivell de 874 m.

Diumenge 19 de febrer: Pic de la Cabaneta des de la Vall d’Incles

  • Ascens al Pic de la Cabaneta (2.822m) Dificultat tècnica mitjana fent un desnivell de 966 m.

Informació general:

  • Material obligatori: material d’esquí de muntanya i de seguretat: grampons, casc, manta tèrmica, xiulet, DVA, pala i sonda.
  • Dificultat: Tècnicament baixa, en distància i desnivell mitjana. Cal experiència en esquí de muntanya i en descens fora de pistes i condició física per superar un desnivell amb esquís de 1.000m.
  • Anirem a dormir a la casa de colònies Aina, a Canillo. En principi no tindrem mitja pensió, només dormir. Hi ha cuina per fer-nos el menjar o sopar a fora.
  • Ens reservem el dret de variar la programació prevista en funció de la meteorologia i les condicions del terreny.
  • Hi ha la possibilitat de vindre només el dissabte o el diumenge.
    Preu de la inscripció:
    Federats: un dia 8€ , dos dies 16 €
    No Federats: un dia 16€, dos dies 35€ inclou llicència temporal.

Responsables de l’Activitat: Secció Skimo PIRI – Jordi Ferrer i Montse Bosch
Contacte: skimo@piri.cat
Inscripcions: aqui