Reglament Marrec Atac!

marrecatacwebcotxet
  • La Marrec ATAC! És una activitat no competitiva prevista per al dissabte 9 de setembre de 2017. És una activitat lúdica i esportiva que vol fomentar l’esport i la solidaritat entre els infants aprofitant el marc de la cursa Burriac ATAC!
  • Atès que és una activitat no competitiva no hi ha classificacions, ni guanyadors ni guanyadores. Per tant no hi ha premis als primers o a les primeres que arribin a la meta.
  • És obligatori córrer amb el dorsal col·locat a la part davantera de la samarreta de forma que sigui visible.
  • Novetat 2017: per motius de seguretat els infants es distribuiran en 4 categories diferents. S’estableixen 4 categories independents amb circuits de 900, (2) 600 i 300 metres en funció de les diferents edats dels infants.   
  • Els corredors i les corredores de les categories 1, 2 i 3 faran la cursa sense acompanyants excepte si l'organització ho autoritza expressament. Els infants de 0 a 5 anys hauran d’anar acompanyats del pare/mare o tutor/a.
  • L'organització podrà modificar el recorregut i les categories en funció de la tipologia de les inscripcions.
  • Les inscripcions estaran limitades a 500 participants.
  • És responsabilitat del pare/mare o tutor/a de cada participant que el nen o nena estigui en bones condicions físiques per poder afrontar aquesta activitat.
  • L'organització podrà demanar DNI o qualsevol altra identificació per comprovar l’edat o la identitat dels corredors i les corredores.
  • L’activitat es desenvoluparà fins a les 19.30 h. Transcorreguda aquesta hora es donarà per finalitzada.

  • La participació a l’esdeveniment es farà sota la responsabilitat i propi risc dels participants a la cursa. L'organització declina tota responsabilitat dels danys que els/les participants puguin ocasionar durant la prova, fer-se ells/es mateixos/es o a terceres persones. Només es podrà participar amb l'autorització o presència dels pares/mares o tutors/es legals dels infants.
  • Aquelles persones participants que infringeixin alguna d’aquestes normes seran excloses de l’activitat i, de la mateixa manera, si la infracció és produeix per qualsevol dels i les acompanyants dels participants.
  • Les persones participants al fer la inscripció permeten explícitament que el seu nom, cognom, sexe i any de naixement siguin publicats a les llistes d’inscrits i donen el seu consentiment per tal que l'organització, per si mateixa o per terceres entitats, faci ús de les imatges de la prova per fer-ne promoció així com de les dades personals per al tractament informàtic amb finalitat exclusivament esportiva o promocional. D’acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999 del 13 de desembre de la protecció de dades personals, els participants podran exercir el seu dret a accedir a aquests fitxers amb l’objectiu de rectificar o cancel·lar de forma parcial o total les seves dades. Per exercir aquest dret, cal sol·licitar-lo per escrit al Centre Excursionista de Vilassar de Mar  (Carrer Santa Eulàlia 140, 08340, Vilassar de Mar)
  • El fet d’inscriure’s implica l’acceptació d’aquest reglament. En tot allò que no estigui previst s’aplicarà el que decideixi l’organització.


Patrocinen:

traster vilassar logo webcucacilf 2017Pere-i-Angel-1Logo Espinaler aplicFarmacia-Roca

EDUKEMNOS logo webLECOAdvocats80Randac80Finques-ViserboherIndex

Col·laboren:

CARITAS80 Logo cap problema 9vents copisteriassstrepidstropa
La web del Piri (i les que pengen d'ella) fan servir cookies per millorar el site la seva funcionalitat. Les cookies només s'utilitzen per funcions bàsiques com mantenir les definicions que hagis escollit.